tar a zalohy na pasku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Únor 4 09:24:04 CET 2003

On Tue, 4 Feb 2003, Marek Mergl wrote:

> tar: /dev/tape: Wrote only 0 of 10240 bytes
> tar: Error is not recoverable: exiting now
>
> tahle hlaska se objevi na konci vypisu taru po jmenech souboru, ktery daji
> dohromady cca 5GB. Celkova velikost zalohovanych souboru se s casem prilis
> nemeni, je tak 8GB. Paska ma 12/24GB.
>
> Ve /var/log/messages potom najdu toto:
>
> kernel: st0: Error with sense data: Info fld=0x64000, Current st09:00: sense
> key Medium Error
> kernel: Additional sense indicates Write error

> Muze me nekdo nakopnout spravnym smerem? Nejak s uz nevim rady.

Cistite pravidelne ? Nedelali Vam v dobe kdy zacaly problemy nejake stavebni
upravy u toho PC ? Prach od vrtani mechaniku spolehlive zabiji..

Taky se mi stalo ze mechanika proste odesla - po 3 letech pravidelneho
backupu 5xtydne 5hodin sla do kytek. Jestli Vam to zacalo nahodne blbnout
s ruznymi paskami, tak to asi vymena pasek nevyresi. Taky muze byt neco
vevnitr co by se spravilo rozebranim a vycistenim, ale to chce profika
a vysledek neni zarucen.