Samba PDC: err "no account in domain"

Jiri Chmelik chm01 na mikroklima.cz
Úterý Únor 4 11:26:02 CET 2003

"Pavel Lisy" <pali na tmapy.cz> píše v diskusním příspěvku
news:1044284458.3925.20.camel na prog-11.hk.tmapy.cz...
> Automaticke vytvareni uctu mi fungovalo. Pokud uz jste neco zkousel , je
> nutne smazat vsechny zaznamy pro dany pocitac. (/etc/passwd, /etc/group,
> /etc/samba/smbpasswd), potom zkusit pripojit pocitac do domeny a zadat
> ze to chce uzivatel root s heslem, ktere ma root v /etc/samba/smbpasswd.
> Dle dokumentace v sambe to zatim s jinym uzivatelem nefunguje.
>
> Vas problem bude asi v tom, ze administrator nema UID 0
> Ale udelejte pres roota a melo by to fungovat.

Tak uz se mi nejak podarilo nastavit, aby se W2k prepnuly do "domenoveho
modu" (uzivatelem root nebo kdyz dam pro administratora UID 0)
Vytvori se ucet pocitace (pomoci add user script), dal jsem rucne vytvoril
(mel vytvoren) ucet "administrator" ktery je ve spravnych skupinach ...
Odmita mne to ale pod timto uctem prihlasit... (heslo ma nastaveno jak v
systemu, tak v /etc/samba/smbpasswd)
v logu je neco jako
... invalid username/password for ipc$ [nobody]
... rejected invalid user nobody
nic o uzivateli administrator
Kdyz se ale prihlasim lokalne k pocitaci, tak se v logu objevi
administrator logged in as admin user (root privileges)
Returning domain SID for domain MIKROKLIMA -> S-1-5.......
Muzu se divat Server Managerem do "domeny", nacist seznam pocitacu, User
Managerem vidim seznam uzivatelu atd...
Vubec ale nevidim primo server (at v okolnich pocitacich nebo Server
Managerem)
Nejak to nechapu... Delam neco spatne ????
Diky za jakoukoliv radu
Chm.