Samba PDC: err "no account in domain"

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Únor 4 16:34:03 CET 2003

On Út, 2003-02-04 at 11:26, Jiri Chmelik wrote:
> "Pavel Lisy" <pali na tmapy.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:1044284458.3925.20.camel na prog-11.hk.tmapy.cz...

> Tak uz se mi nejak podarilo nastavit, aby se W2k prepnuly do "domenoveho
> modu" (uzivatelem root nebo kdyz dam pro administratora UID 0)
> Vytvori se ucet pocitace (pomoci add user script), dal jsem rucne vytvoril
> (mel vytvoren) ucet "administrator" ktery je ve spravnych skupinach ...
> Odmita mne to ale pod timto uctem prihlasit... (heslo ma nastaveno jak v
> systemu, tak v /etc/samba/smbpasswd)
> v logu je neco jako
> [...]
Chtelo by to videt smb.conf

Pravdepodobne nema user administrator pristup ke sdilenym prostrdkum,
nebo to pro uid 0 nechce povolit (to jen odhaduji), zkuste na nej
brouzdat pres nejakeho normalniho uzivatele.

Jinak pokud je klientem WinXP, nebo win2k s dostatecne vysokym SP, tak
je mozna nutne jeste neco opravit v registrech, viz dokumentace samby.

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o.