/dev/??? na line-in zvukovky

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Únor 4 14:30:33 CET 2003

Zdravim.
Snazim sa streamovat to co vstupuje do line-in zvukovky. Zvukovka je na
doske typ AC97. Nakonfigurovana je dobre(prehrava vsetko, aj nahrava z
MIC). Ja vsak potrebujem podstrcit(tomu streamovacu) device a neviem
ziaden najst. Som skusal /dev/audio alebo /dev/dsp a nefunguje. Pozeral
som po strankach a nasiel som nejake manualy ako si odkusat nahravanie
toho co je na LINE-IN, ale vsetko co som skusil nefungovalo. Hlavne sa
jednalo o to, ze cez mixer nastavit line ako record a vsetky ine vstupy
vypnut. Bohuzial nepomohlo a neveim kde robim chybu.
Este podotknem, ze to potrebujem z command line. Nevedel by niekto
poradit ako na to ?
Vdaka.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2