/dev/??? na line-in zvukovky

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Úterý Únor 4 16:29:13 CET 2003

Jan Satko wrote:
> Zdravim.
> Snazim sa streamovat to co vstupuje do line-in zvukovky. Zvukovka je na
> doske typ AC97. Nakonfigurovana je dobre(prehrava vsetko, aj nahrava z
> MIC). Ja vsak potrebujem podstrcit(tomu streamovacu) device a neviem
> ziaden najst. Som skusal /dev/audio alebo /dev/dsp a nefunguje. Pozeral
> som po strankach a nasiel som nejake manualy ako si odkusat nahravanie
> toho co je na LINE-IN, ale vsetko co som skusil nefungovalo. Hlavne sa
> jednalo o to, ze cez mixer nastavit line ako record a vsetky ine vstupy
> [...]

Jako vstupni zarizeni pouzijete /dev/dsp.
Pomoci mixeru nastavite "zdroj nahravani"
a mixujete hlasitost.

Pouzijte program auxmix nebo tak nejak.
Sipky nahoru/dolu voli device, sipky vlevo/vpravo
meni hlasitost a klavesou space se zapina
aktualni zarizeni jako zdroj pro nahravani.

Cele nastaveni se da ulozit do souboru a pak ze
skriptu zavolat auxmix-minimal s tim .rc souborem.

Hrajete si s IceCastem?

pk

--
Chief B.O.F.H. Officer
When proprietary sux - JabberID: kristof.p na njs.netlab.cz