gentoo linux

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Úterý Únor 4 14:42:40 CET 2003

Tue, Feb 04, 2003 at 11:58:45AM +0100, Pavel švarc napsal(a):

> "init script != konfigurační soubor" nebo snad ano ????

Pokud initsript bere konfiguraci odjinud, tak mate pravdu. Ale pokud
se o tom co se ma spustit/zastavit/nastavit/cokoli rozhoduje primo
upravami daneho skriptu, pak je i konfiguracnim souborem.

> je to otázka použití v RH namusím znát syntax konfiguračních souborů mám na
> to nástroje

Hmm. Jakym konfiguracnim nastrojem se v RH nastauje traffic shaper?
Stacilo by i neco jednoduchouckeho, treba spusteni sfq na eth0.

> a proč by to mělo jít ??

Vam pripada normalni, ze kdyz vypadne proud a system se korektne
neukonci, tak se vam pri pristim startu nespusti zadna sluzba, protoze
system ma nekde napsano ze uz bezi?

> Stefan
>
> PS: jinak tahle debata je OT a zralá na flame war :O((

OK. Necham toho. Jenom jsem si potom, co tady nedavno vsichni rypali
do debianu, chtel taky rypnout.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojená sekta není sektou.