gentoo linux

Pavel švarc stefan.samecek na volny.cz
Úterý Únor 4 11:58:45 CET 2003

Jakub Maa01 Jirků wrote:

> Hmm. Mohl byste sem prosim postout rc skript, ktery se ve vasem
> milovanem RH pouziva k nahazovani nebo shazovani site? Muj (distribuce
> Crux, http://www.crux.nu) vypada takhle:
"init script != konfigurační soubor" nebo snad ano ????

> A to jsem si tam jeste tu cast s restartem pripsal, protoze tam
> puvodne nebyla. Jak tezke je podle vas slozite porozumnet tomuhle
> skriptu? Jak tezke je prepsat ho, aby pouzival misto prehistorickeho
> ifconfigu iproute? Jak tezke pridat do nej nahozeni/shozeni ipv6
> rozhrani? Jak tezke je pripsat do nej trafic shaper?
je to otázka použití v RH namusím znát syntax konfiguračních souborů mám na
to nástroje

> A ted si predstavte, ze takovhe skripty mate vsude. Predstavte si, ze
> skript zastavujici sluzbu se ji pokusi zabit podle toho co najde ve
> vypisu ps a ne podle toho, co ma napsano v nejakem svem adresari?
co to má za výhodu oproti způsobu který používá RH ??
> Predstavte si ze sluzbu spustenou rucne muzete zastavit pomoci
co znamená ručně ??
pokud "$sshd" tak ne ale já používám "$service sshd start" a potom ano

> skriptu. Uzasne, ze? Jde tohle v RH? A jde tohle v ZAKLADNI INSTALACI
> RH?
a proč by to mělo jít ??

> A to neni vsechno. Predstavte si, ze zakadni instalace nekterych
> distribuci -- takova ta obdoba RHckeho ,,minimalni instalace urcena
> pro firewally a routery`` NEobsahuje xfree! Jak uzasny ten svet muze
> byt, ze?
mám tu server s RH 8.0 a také neobsahuje XFree dokonce ho nepoužil ani při
instalaci

> Initskripty jsou prosim soucasti jakeho tarballu? Rad bych si je stahl
> v ,,puvodni forme``.
opět "init scripty != konfigurační soubory"

Stefan

PS: jinak tahle debata je OT a zralá na flame war :O((