gentoo linux

Úterý Únor 4 15:02:53 CET 2003

Jakub Maa01 Jirků píše:

> To je mozna prave ten chos, o kterem puvodni tazatel mluvil, protoze
> kdyz chcete neco vic nez umi dotycny skript, tak mate docela velky
> problem.
	Proč? V čem je to jiné, než když si skripty bastlíte sám?
Pokud má někdo v něčem chaos, nemusí ještě obviňovat systém. Mohlo by se
ukázat, že chyba je v něm samotném.

> Zda se, ze jste zapomnel na ip adresu :)
	Je odděleno nastavení sítě od nastavení síťové karty, kterých může
pochopitelně být víc (přesněji tedy rozhraní). Aby to bylo dostatečně
modulární, můžete zadat některé nebo všechny z následujících údajů:

DEVICE=eth0
BOOTPROTO=static
BROADCAST=1.2.3.255
IPADDR=1.2.3.4