gentoo linux

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Úterý Únor 4 14:47:18 CET 2003

Tue, Feb 04, 2003 at 11:55:44AM +0100, Zdenek Pytela napsal(a):

> 	Já tedy RH nemiluji, ale informace poskytnout můžu. Systém se snaží
> o co největší oddělení programu (skriptu) a nastavování konfigurace.

To je mozna prave ten chos, o kterem puvodni tazatel mluvil, protoze
kdyz chcete neco vic nez umi dotycny skript, tak mate docela velky
problem.

> Takže ekvivalent k tomu vašemu příkladu je:
>
> NETWORKING=yes
> HOSTNAME=a.b.cz
> GATEWAY=1.2.3.4

Zda se, ze jste zapomnel na ip adresu :)

> 	Inicializační skript v RHL je už připraven na ipv6, ipx, vpn, různé
> možnosti routování a já nevím co ještě.

A traffic shaping? :) No dobra, vzdavam se, nechame toho :)

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojená sekta není sektou.
-- Universální pravidla pro sekty