gentoo linux

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Úterý Únor 4 15:50:07 CET 2003

Tue, Feb 04, 2003 at 03:09:21PM +0100, Zdenek Pytela napsal(a):

> 	Vám se tohle někdy stalo? Určitě to není běžné. Jestli na tom
> nějakému programu záleží tolik, že má potřebu kontrolovat zámek, pak
> k tomu může mít dobrý důvod, a pak raději ať se nespustí, jestli by mělo
> dojít k nějaké škodě. Vždyť to celkem dost viditelně nahlásí.

Ano, stalo se mit o nekolikrat. Budto skript oznamil, ze sluzba uz
bezi a ze ji tudiz nespustil, a nebo oznamil [ OK ] a sluzbu nespustil
vubec. Ale uz je to docela dlouho a mozna uz je to opraveno.

Pokud mne pamet neklame, tak se jednalo o Apache, ale ruku do ohne
bych za to nedal.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojená sekta není sektou.