gentoo linux

Pavel švarc stefan.samecek na volny.cz
Úterý Únor 4 15:19:29 CET 2003

Jakub Maa01 Jirků wrote:

> Pokud initsript bere konfiguraci odjinud, tak mate pravdu. Ale pokud
> se o tom co se ma spustit/zastavit/nastavit/cokoli rozhoduje primo
> upravami daneho skriptu, pak je i konfiguracnim souborem.
no ale potom u RH nejsou init scripty konfiguračními soubory, parametry jsou
uloženy v /etc/sysconfig :O))
zdá se že jeden o voze a druhý o koze

> Hmm. Jakym konfiguracnim nastrojem se v RH nastauje traffic shaper?
> Stacilo by i neco jednoduchouckeho, treba spusteni sfq na eth0.
je to potřeba pro desktop ???
já myslím že ne a proto proč mít na desktop distribuci, a tou RH8.0 je,
nástroj na nastavování takové služby ?

> Vam pripada normalni, ze kdyz vypadne proud a system se korektne
> neukonci, tak se vam pri pristim startu nespusti zadna sluzba, protoze
> system ma nekde napsano ze uz bezi?
no schválně jsem zkusil dva zástupce ze služeb a zdá se že to není 100%
např. "httpd" klidně nastartuje i po té co byl ručně ukončen, ovšem zde
zmíněné "atd" nenastartuje, ale opět platí že RH8.0 je desktop distribuce a
tam to opravdu nevadí

> OK. Necham toho. Jenom jsem si potom, co tady nedavno vsichni rypali
> do debianu, chtel taky rypnout.
já popravdě nechápu proč se jednotlivé distribuce tak nemají rády :O(
já osobně používám RH, používám ho jako desktop a dva mini servery a jsem
spokojen. Zkoušel jsem i jiné distribuce, spravuju taky jeden Mandrake, a
prostě zůstávám u RH. I přes to bych nikdy netvrdil že je nejlepší nebo že
ostatní jsou na nic. No asi to bude v lidech.
 Přeji šťastný konec tomuto threadu a vám hodně štěstí s gentoo linuxem

Stefan