Mozilla public prohlizec

Úterý Únor 4 16:10:04 CET 2003

On Tue, Feb 04, 2003 at 08:10:23AM +0100, =?ISO-8859-2?Q? V=E1clav?= Bazgier wrote:
> DD,
Cau.

> v ramci sve maturitni prace se snazim vytvorit nasledujici vec:
> mam za ukol vytvorit intranetovy terminal na kterem pojede pouze
> mozilla a nic vic.Ukol je to hezky,lec pro me se stal velice
> obtizny.
Riesil som pred 2,5ma tyzdnami nieco podobne. Na prinservri totiz bolo treba
nejake GUI, kde si po poslani ulohy uzivatel vyberie ulohu a tlaciaren, zada
login/heslo a potom mu to odpocita prachy z databazy.

Nasiel som "kiosk mozilla"
http://kiosk.mozdev.org/
a potom som to chvilu steloval.

Okrem samotneho xpi je tam aj modifikovany twm (velmi dobra vec).

Autologin som vzal tiez ten z ltsp, a funguje mi v pohode. V inittab mam
x:5:respawn:/usr/local/sbin/autologin tty7 guest startx

Teraz to vyzera tak, ze je tam fullscreen mozilla bez ovladacich prvkov,
webstranky su robene bez linkov "von" a po 2 minutach neaktivity sa reloadne
defaultna stranka.

Cele to trvalo tak 4 hodiny.

> s pozdravem
>
> Vaclav Bazgier