KMail (KDE-3.1) a S/MIME (GPG)

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Únor 4 17:44:26 CET 2003

Dne Tue, Feb 04, 2003 at 04:40:42PM +0100, Zdenek Pizl napsal:

>  nainstaloval jsem KDE-3.1, hlavne kvuli tomu, abych vyzkousel X.509 a S/MIME
> podepisovani v KMailu. Po prekladu a doinstalovani potrebnych baliku (navod
> na http://marc.theaimsgroup.com/?l=kmail&m=103550377209414&q=p5) jsem se cely
> nateseny vrhnul do podepisovani ;o)

Na to se take tesim, ale jeste jsem nemel cas to instalovat.

> Co je spatne? Na google toho moc najit nejde :(
>
> Musim jeste navic nejak sachovat primo s gpg ? Je potreba jeste nejak
> dokonfigurovat ty pluginy ?

gpg "vybaleny z krabice" urcite x509 neumi. Ja tu mam nejaky starsi
snapshoot toho projektu aegypthen a tam se pro x509 vola openssl, stejne
jako to ted pouzivam v muttu.

O pluginech pro gpg, ktere ho nauci x509, jsem cetl, ale nezkousel.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.