KMail (KDE-3.1) a S/MIME (GPG)

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Středa Únor 5 10:00:08 CET 2003

On Tuesday 04 of February 2003 17:44, you wrote:

> Na to se take tesim, ale jeste jsem nemel cas to instalovat.
> gpg "vybaleny z krabice" urcite x509 neumi. Ja tu mam nejaky starsi
> snapshoot toho projektu aegypthen a tam se pro x509 vola openssl, stejne
> jako to ted pouzivam v muttu.
> O pluginech pro gpg, ktere ho nauci x509, jsem cetl, ale nezkousel.

gpg samo o sobe to neumi. Je potreba nainstalovat par baliku z projektu
Aegypten (libgcrypt, libgpgme, libksba, libpth14, newpg, pinentry, dirmngr) a
pak pomoci gpgsm lze pracovat i x509. Tusim, ze tyhle baliky pak gpg fikane
pouzivaji jen jako uloziste klicu ...

Pro KMail je jeste potreba cryptplug a melo by to fungovat. Jenze mi to
nefunguje :o/

O openssl se tam mluvi jen v souvislosti s vytvarenim certifikatu, coz v mem
pripade neni treba, neb jej mam uz vytvoreny ...

Az se k tomu dostanete, rad bych vedel, jak jste dopadl ...

--
z.p.