/dev/??? na line-in zvukovky

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Úterý Únor 4 17:16:48 CET 2003

>Snazim sa streamovat to co vstupuje do line-in zvukovky. Zvukovka je na
>doske typ AC97. Nakonfigurovana je dobre(prehrava vsetko, aj nahrava z
>MIC). Ja vsak potrebujem podstrcit(tomu streamovacu) device a neviem
>ziaden najst. Som skusal /dev/audio alebo /dev/dsp a nefunguje. Pozeral
>som po strankach a nasiel som nejake manualy ako si odkusat nahravanie
>toho co je na LINE-IN, ale vsetko co som skusil nefungovalo. Hlavne sa
>jednalo o to, ze cez mixer nastavit line ako record a vsetky ine vstupy
>vypnut. Bohuzial nepomohlo a neveim kde robim chybu.
> [...]
No, pokud si dobre pamatuju, bezne je potreba rozbehnout
streamovaci server a pak program, ktery mu predchroupe data.
Pro konzoli je nejjednoduzsi a docela prima "liveice". Umi
mixovat hudbu + mic, menit rychlost hudby, hlasitost apod.
Funguje ciste z konzoly a ma spartanske, ale funkcni ovladani.

Mozna si to nepamatuju uplne presne... Muzete se mi ozvat
na ondranemecek na volny.cz .

OldFrog.