/dev/??? na line-in zvukovky

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Únor 4 16:50:59 CET 2003

> Jako vstupni zarizeni pouzijete /dev/dsp.
> Pomoci mixeru nastavite "zdroj nahravani"
> a mixujete hlasitost.

To mam.

> Pouzijte program auxmix nebo tak nejak.

aumix

> Sipky nahoru/dolu voli device, sipky vlevo/vpravo
> meni hlasitost a klavesou space se zapina
> aktualni zarizeni jako zdroj pro nahravani.

To mam.

> Cele nastaveni se da ulozit do souboru a pak ze
> skriptu zavolat auxmix-minimal s tim .rc souborem.

To som este neskusal

> Hrajete si s IceCastem?

Nie. ffserver/ffmpeg.
Mam MiroStudio a chcem stremovat to co mi ide cez TV antenu.
Ma to na sebe analogove audio, tak kratkym kablom som to strcil do
LINE-IN. Streamovanie som rozbehal, ale ide mi iba video zvuk je tichy.
Ako zdroj audia som mu podstrcil /dev/dsp a skusal som aj /dev/audio ale
nic kasle na mna.
Ale zvukovka je ok. Zosilila zvuk z LINE-IN a v pohode ho pocujem na
LINE-OUT. Len linuxu vysvetlit aby to aj on strkal do /dev/dsp.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2