jaky je rozdil mezi insmod a modprobe

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Středa Únor 5 00:04:44 CET 2003

>Druhy dulezity rozdil je v tom, ze modprobe v pripade potreby automaticky
>dotahne i dalsi potrebne moduly. (K cemuz pouziva soubory modules.dep
>apod. generovane programem depmod, ktery uz tady zminil.)

Dekuji za upresneni, mate samosebou pravdu.
Kdyz uz jsme se toho dotkli, zajimalo by me,

1) jak se vyporadat s konfiguraci v modules.conf pro ruzne verze jadra,
pouzivam nekolik jader, nektera jsou monolyticka, jina modularni... ale
modules.conf mam jen jeden

2) kde se da sehnat seznam moznych jmen pro "request_module();",
pokud treba chci samocinne zavest sitovku eth1 uvedu napr.: "eth1
jmeno_moulu",
jde mi o to "eth1"; pro zvukovku to jsou "sound-slot-*" a
"sound-service-*", ale
analogicke udaje pro nektera zarizeni jsem nebyl schopen vycist ani z
jadra - je
nekde nejake shrnuti?

Dik,
OldFrog.