jaky je rozdil mezi insmod a modprobe

Středa Únor 5 10:20:34 CET 2003

oldfrog na volny.cz píše:
> 1) jak se vyporadat s konfiguraci v modules.conf pro ruzne verze jadra,
> pouzivam nekolik jader, nektera jsou monolyticka, jina modularni... ale
> modules.conf mam jen jeden
modules.conf (5)

> 2) kde se da sehnat seznam moznych jmen pro "request_module();",
> pokud treba chci samocinne zavest sitovku eth1 uvedu napr.: "eth1
> jmeno_moulu",
> jde mi o to "eth1"; pro zvukovku to jsou "sound-slot-*" a
> "sound-service-*", ale
> analogicke udaje pro nektera zarizeni jsem nebyl schopen vycist ani z
> jadra - je
> nekde nejake shrnuti?
	Ještě jsem na to nenarazil, zkuste štěstí v linux/Documentation a
podadresářích a pak ve zdrojácích v blízkosti ovladačů, kde jsou střípky
různých informací, v kerneld mini howto
http://www.tldp.org/HOWTO/mini/Kerneld/
a na googlovi. Pro aliasy typu char-major-9 si projděte
/home/letty/linux/linux-2.4.20/Documentation/devices.txt