Pretizeny server ?!

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Středa Únor 5 01:31:12 CET 2003

konig wrote:

>po

>nacitat,

>zkusim

>html

>trochu

>ne, myslim ze apache neresolvuje
>kde to zjistim abych mel jistotu ?

Vlastne nevim. Zkuste se podivat na parametr "HostnameLookups" v httpd.conf,
overte ze je spravne a rychle resolvovatelne "ServerName" tamtez. Ale
zalezi
na pouzivanych modulech, i oni mohou vznaset pozadavky (myslim).

Samozrejmosti je spravne /etc/resolv .

>v log souborech je to co tam byt ma, jsou to stovky MB denne

Mel jsem na mysli, co rikaji v realnem case, kdyz cekate na nacteni stranky.
Predpokladam, ze mate konzolovy pristup, takze "tail -f jmeno-logu".

Prodleva se projevuje pri nacitaci statickeho i dynamickeho obsahu?
Pomoci "top" a stisku klavesy "P" muzete sledovat vytizeni serveru
a vyuziti pameti. K interaktivnimu sledovani provozu site muze slouzit
treba program "iptraf", podlo toho by se dalo poznat, jestli uz ma sit
"dost" nebo se naopak flaka.

Osobne mi ale prijde velmi napadne, ze je nejdriv "ticha" prodleva a pak
uz probiha nacitani rychle. Jako by se na neco cekalo... Projevuje se to
skutecne  jen pri velkem traficu?

OldFrog.