Pretizeny server ?!

konig mjkonig na iol.cz
Středa Únor 5 01:26:29 CET 2003

> Vlastne nevim. Zkuste se podivat na parametr "HostnameLookups" v
httpd.conf,
> overte ze je spravne a rychle resolvovatelne "ServerName" tamtez. Ale
> zalezi
> na pouzivanych modulech, i oni mohou vznaset pozadavky (myslim).

HostnameLookups je off

> Samozrejmosti je spravne /etc/resolv .

> Mel jsem na mysli, co rikaji v realnem case, kdyz cekate na nacteni
stranky.
> Predpokladam, ze mate konzolovy pristup, takze "tail -f jmeno-logu".

konzoli mam, ale jak to mam pouzit ? resp. co to vlastne ma ukazat ?

> Prodleva se projevuje pri nacitaci statickeho i dynamickeho obsahu?
> Pomoci "top" a stisku klavesy "P" muzete sledovat vytizeni serveru
> a vyuziti pameti. K interaktivnimu sledovani provozu site muze slouzit
> treba program "iptraf", podlo toho by se dalo poznat, jestli uz ma sit
> "dost" nebo se naopak flaka.

vsechno je jen plaint html
dle prikazu top a P nejvice zatezuje server prave top, apache se pohybuje
kolem 1%, ale apachu je tam tak mozna 30 kusu :)
iptraf bohuzel na serveru nemam

> Osobne mi ale prijde velmi napadne, ze je nejdriv "ticha" prodleva a pak
> uz probiha nacitani rychle. Jako by se na neco cekalo... Projevuje se to
> skutecne  jen pri velkem traficu?

traffic v podstate porad skace, takze se to tezke presne rict, nicmene ted
se zrovna utlumil (bodet by ne, kdyz server takle prudi) a prdleva najednou
neni - merim si to napsanym scriptem od sebe v PHP/curl ktery jen sosa
hlavicku