Slackware zrcadlo FTP

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Středa Únor 5 08:06:27 CET 2003

novogear na novogear.cz wrote:

> Nevite nekdo cim to je. Existuje nekde oficialni verze
> Slackware current? - na ftp.slackware.com se nedostanu.
>
> Moje zjisteni je ze kazdy mirror obsahuje neco jineho.

Zeptam se trochu mimo - opravdu pouzivate slackware-current ? Ja to zkusil
asi pred mesicem (na slackware 8.1 jsem pustil upgradepkg * a dopadl jsem
tak, ze jsem to 14 dni daval dohromady (dobre mi tak). Slackware-current je
na glibc 2.3.x, 8.1 je na 2.2.5 a malem jsem z toho zesedivel. Zajimavejsi
je spis slackware-8.1/patches, kteryzto se mi podarilo nasosat k 23.1. a
ktery bych asi mohl nekam dat.

--
Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/