Slackware zrcadlo FTP

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Středa Únor 5 16:24:49 CET 2003

> Zeptam se trochu mimo - opravdu pouzivate
> slackware-current ? Ja to zkusil asi pred mesicem (na

Zkusil jsem cistou instalaci a protoze muzu porovnavat s
moji puvodni instalaci (kterou stale pouzivam) RH7.2, musim
rici ze se mi Slackware-current libi. Tedy KDE3.1 mi v nem
chodi podstatne lepe a rychleji nez na RH7.2. Hlavne mi tam
funguje audio_cd protokol. :-)

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU/FDL Anglicko-Český slovník
http://slovnik.zcu.cz ; http://slovnik.zcu.cz/online

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."