Tvuj neoblibeny reiserfs ;-)

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Středa Únor 5 08:06:37 CET 2003

On Tue, 4 Feb 2003 21:49:17 GMT
Zdenek SUTR Kaminski <xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz> wrote:

> Tak to vam zavidim...

> Co to znamena brutalne? Zkousel jsem masivni zapis do nekolika souboru
> a pri tom zapisu udelat reset? Nebo nebylo nic v buffrech a s nicim se
> nepracovalo a prisel reset?

Na dobrem disku se reiserfs prestal vypadek proudu vzdy. Byli na nem neustale
otevrene soubory outlooku, sdilene db soubory PC Fandu...

Ovsem pokud se na disku zacali objevovat vadne sektory, pak nastali s reiserfs
neustale komplikace a vyzadoval rucni opravy. To je ovsem stav zraly na vymenu
disku, nikoliv na serverovy provoz. Ext2 byl v teto situaci odolnejsi (ext3
jsem dosud nezkousel).

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...