nemožno se připojit k serveru.

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Únor 5 10:46:43 CET 2003

Dne st 5. únor 2003 04:12 jste napsal(a):
> Je to tak, ze na seznammu pouzivaji pro rozdelovani zateze na jejich POP3
> serverch tzv. round-robin - tedy maji pro jedno kanonicke jmeno (v tomto
> pripade pop3.seznam.cz) definovanych vice A zaznamu (tedy IP adres), a
> jejich DNS server vraci s rovnomernym rozlozenim kazdy z tech tri
> existujicich zaznamu, coz si muzeet snadno overit prikazem
>
> dig @ns.seznam.cz pop3.seznam.cz A
>
> Odpoved:
> pop3.seznam.cz.         3600    IN      A       212.80.76.47
> pop3.seznam.cz.         3600    IN      A       212.80.76.45
> [...]

Prostě můžete mi teda poradit kde může být chyba? A kde ji hledat ?

Jsme na kabelové síti a NAT by měl fungovat normálně protože připojení k jiným
pop účtům funguje OK a pochybuji že by byla bloknutá jenom tato jedna adresa.
(nechal jsem vzkaz našemu SERVIce aby skontroloval místní server)
Jinak nejde to již nějakou dobu a psal jsem na seznam tak uvidím co mi odpoví.

Jinak někteří tvrdí že na pop.seznam.cz z jiné sítě se lze připojit takže
chodí vám pop.seznam.cz ?

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |