nemožno se připojit k serveru.

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Únor 5 10:52:51 CET 2003

On Wed, 5 Feb 2003, Petr Šobáň wrote:

> Prostě můžete mi teda poradit kde může být chyba? A kde ji hledat ?

No, predevsim to nema nic spolecneho s tim, ze pop.seznam.cz ma vice IP
adres - to neni problem. Bud ma seznam z nejakeho duvodu zakazany Vas IP
blok, a nebo nejaky administrator nejakeho routeru po ceste packety
zahazuje. Jinou moznost nevidim.

> Jinak někteří tvrdí že na pop.seznam.cz z jiné sítě se lze připojit takže
> chodí vám pop.seznam.cz ?

[jikos na twin jikos]$ telnet pop.seznam.cz pop3
Trying 212.80.76.46...
Connected to pop.seznam.cz.
Escape character is '^]'.
+OK Hello, this is Seznam POP3 server