Problem: KDE po prepnuti na konzoli shazuje X-Windows...

Matous Jan Fialka Fialka.Linux na seznam.cz
Středa Únor 5 23:29:22 CET 2003

Ahoj lidicky,

jsem uplny Linuxovy novacek a mam problem popsany jiz ve zkratce v
subjectu. Naistaloval jsem si kompletni Red Hat 8.0 (Psyche). Po
spusteni X-Windows s KDE jsem ale zahy zjistil, ze prepnu-li na
konzoli, tak X-Windows spadnou (asi jako pri CTRL-ALT-BKSPACE). Nevim
si s tim bohuzel absolutne rady. Zkousel jsem na to prijit sice sam,
ale na nic moc jsem neprisel. Co je ale jiste, je, ze Gnome mi X-ka
neshazuje! Ma nekdo nejaky napad? Predem dekuji za kazdou cennou Vasi
radu...

--
Matous Jan Fialka

Fialka.Linux na seznam.cz