Problem: KDE po prepnuti na konzoli shazuje X-Windows...

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Čtvrtek Únor 6 00:01:29 CET 2003

Pekny den,

Matous Jan Fialka wrote:

>Ahoj lidicky,
>
>jsem uplny Linuxovy novacek a mam problem popsany jiz ve zkratce v
>subjectu. Naistaloval jsem si kompletni Red Hat 8.0 (Psyche). Po
>spusteni X-Windows s KDE jsem ale zahy zjistil, ze prepnu-li na
>konzoli, tak X-Windows spadnou (asi jako pri CTRL-ALT-BKSPACE). Nevim
>si s tim bohuzel absolutne rady. Zkousel jsem na to prijit sice sam,
>ale na nic moc jsem neprisel. Co je ale jiste, je, ze Gnome mi X-ka
>neshazuje! Ma nekdo nejaky napad? Predem dekuji za kazdou cennou Vasi
>radu...

No podla toho popisu je to jedine na vestenie s krystalovej gule...

Takze aspon zakladna otazka - ako porepol? CTRL+ALT+F2 ? A nazad
CTRL+ALT+F7 ?
Ako sa prejavi spadnutie Xov? Teda vypis "ps ax " - zostanu tam visiet
nejake procesy suvisiace s X?
Aky je tam pouzity HW?

Vlado