PROBLEM: KDE shazuje X-Windows. Oprava dotazu! + Dodatky...

Matous Jan Fialka Fialka.Linux na seznam.cz
Čtvrtek Únor 6 02:16:01 CET 2003

Ahoj,

Thursday, February 6, 2003, 2:07:19 AM, Jste napsal:

> Na co mate spusteny cannaserver? To pisete neco v japonstine?

> Aha. X server spadnul na drzku. Je v nem nejaka chyba. Ted jeste zjistit
> jaka. Muzete treba metodou pokus-omyl zkusit zjistit, jestli spoustecim
> faktorem neni nejaky konkretni jeden program z KDE.

> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
> "Resistance is futile. Open your source code and prepare for assimilation."

Velice me tesi, ze jste mi odepsal, ale metoda pokus-omyl se mi
zda jako nejmene vhodna. Nejak v tuto methodu totiz nemam dostatecou duveru
a uz z principu ji nevyuzivam. Jiste, reseni se tak nalezt asi da,
ale problem teto methody je ten, ze clovek muze "omylem" neco zkazit.
Proti "pokusum" ovsem nemam vubec nic :)

Nejaky jiny napad?

--
Matous
Fialka.Linux na seznam.cz

PS: Ne, japonsky skutecne nepisi, jsem jen Linuxovy novacek. Samosebou
to vypnu :)