PROBLEM: KDE shazuje X-Windows. Oprava dotazu! + Dodatky...

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Únor 6 13:03:59 CET 2003

> Velice me tesi, ze jste mi odepsal, ale metoda pokus-omyl se mi
> zda jako nejmene vhodna. Nejak v tuto methodu totiz nemam dostatecou duveru
> a uz z principu ji nevyuzivam. Jiste, reseni se tak nalezt asi da,
> ale problem teto methody je ten, ze clovek muze "omylem" neco zkazit.
> Proti "pokusum" ovsem nemam vubec nic :)

Pokus v tomto pripade znamena, ze neco vypnete/nepouzijete atd. a omyl
nastane, pokud to porad spadne. Uspechem pak je, ze presne identifikujete
program, jehoz spusteni zpusobi pad. Tedy IMHO nic moc nezkazite.

-- Honza Houstek