Ako bloknut Kazaa a pod. ?

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Únor 6 11:33:37 CET 2003

No me by to zajimalo spis opacne. Chci udelat DMZ, kde by jedno PC melo
dobry pristup na Kazaa. Chtel bych to udelat pokud mozno tak, aby se to
chovalo uplne stejne, jako by tam zadny FW nebyl. Mate to nekdo vyreseno?
Jake porty to defaultne pouziva? Ja jen vim, ze existuji tzv. supernodes, na
ktere se to pripojuje na portu 1214.

TNX