Pinnacle PCTV Pro

mody na atlas.cz mody na atlas.cz
Čtvrtek Únor 6 11:55:11 CET 2003

Ahoj,
protože se mi konečně podařilo to aspoň mono rozjet, tak se podělím, ale
ještě ráno jsem byl docela zoufalej. Takže:

1) Z http://bytesex.org/bttv/ jsem stáhnul poslední stabilní verzi bttv,
dneska ráno byla 0.7.104.
2) rozbalil, zkompiloval a nainstaloval (je potřeba mít aktuální zdrojáky
kernelu, nebo aspoň headery)
3) do modules.conf jsem přidal:

options bttv    card=52 radio=1 pll=1 tuner=33
pre-install bttv /sbin/modprobe -k msp3400; /sbin/modprobe -k tuner ; /sbin/modprobe -k tvmixer

update-modules a pustil jsem modprobe bttv.

Co je důležitý, projít nastavení mixeru. Tahle karta má svůj vlastní, takže
třeba v gmix se objevý další záložka s nastavením. Pak jsem musel zapnout
"záznam" z line-in(nebo kam to máš propojený) abych něco vůbec z té karty
slyšel.

Na radio jsem zkoušel gradio, radio a xmms-radio plugin a všechno teď chodí,
ale jen mono. :-|

Patrik