X detach

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Čtvrtek Únor 6 12:52:24 CET 2003

Roman Fordinal <aben na webcom.sk> writes:

> Dňa Št 6. Február 2003 12:37 ste napísali:

> neviem ci vam spravne rozumiem, ale neviem v com je problem.
> ved ja napriklad na svojej pracovnej stanici mam MDK9.0, konzolou sa prihlasim
> na server s RH7.3 kde je KDE3.0.3, spustim v konzoli prikazom napriklad
> frontendovu aplikaciu up2date a na mojom desktope mi vybehne kompletne
> aplikacia v okne nakreslena X-kami na serveri.
> alebo nemate nainstalovane Xka na tom serveri?

Ne, nerozumite mi spravne.  Potrebuju aby ta aplikace zustala bezet i kdyz
vytahnu notebook z port replikatoru na noc si ho odnesu domu a rano kdyz
prijdu, tak potrebuju pripojit zpatky porad tu stejnou aplikaci, ne ji
znova poustet.

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6