X detach

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Čtvrtek Únor 6 12:47:17 CET 2003

Dňa Št 6. Február 2003 12:37 ste napísali:
> Existuje neco jako Xserver replicator, proxy nebo jak to nazvat?
> O co mi jde:
>
> Chtel bych si pustit X aplikaci na nejakem serveru s vystupem na muj X
> server na notebooku, vecer aplikaci odpojit, vzit si notebook sebou domu a
> rano zase prijit a aplikaci si pripojit zpatky do moje X serveru.  Tedy
> neco podobneho jako screen pro terminal (i kdyz ne uplne ekvivalentni).
> Nechce se mi pouzivat VNC, protoze to je pripojeni na samostatny X server s
> desktopem apod. a me jde pouze o jednotlive aplikace.  Tusite jestli neco
> takoveho existuje?
neviem ci vam spravne rozumiem, ale neviem v com je problem.
ved ja napriklad na svojej pracovnej stanici mam MDK9.0, konzolou sa prihlasim
na server s RH7.3 kde je KDE3.0.3, spustim v konzoli prikazom napriklad
frontendovu aplikaciu up2date a na mojom desktope mi vybehne kompletne
aplikacia v okne nakreslena X-kami na serveri.
alebo nemate nainstalovane Xka na tom serveri?