urlpath_regex a url_regex ve squidu

Petr Janda janda na mendelu.cz
Čtvrtek Únor 6 13:16:35 CET 2003

Manual je na
http://squid.visolve.com/squid24s1/contents.htm

Mam za to, ze se tam valely i nejake priklady.

acl moje-accept1 url_regex ^http:\/\/www\.mojestranky\.cz
acl moje-accept2 url_regex ^http:\/\/www\.mojestranky\.cz\/stranky1
acl moje-deny url_regex ^http:\/\/www\.mojestranky\.cz\/stranky2

http_access deny moje-deny
http_access allow moje-accept1
http_access allow moje-accept2

Ted koukam, ze v tomhle pripade je moje-accept2 nadbytecne, protoze je
podmnozinou moje-accept1

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.