X detach

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Čtvrtek Únor 6 12:37:35 CET 2003

Existuje neco jako Xserver replicator, proxy nebo jak to nazvat?
O co mi jde:

Chtel bych si pustit X aplikaci na nejakem serveru s vystupem na muj X
server na notebooku, vecer aplikaci odpojit, vzit si notebook sebou domu a
rano zase prijit a aplikaci si pripojit zpatky do moje X serveru.  Tedy
neco podobneho jako screen pro terminal (i kdyz ne uplne ekvivalentni).
Nechce se mi pouzivat VNC, protoze to je pripojeni na samostatny X server s
desktopem apod. a me jde pouze o jednotlive aplikace.  Tusite jestli neco
takoveho existuje?

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6