Cestina v XFree86 4.3 (4.2.99 nebo co)

Petra Krenkova krenkova na cabernet.ics.muni.cz
Čtvrtek Únor 6 12:47:26 CET 2003

Dobry den,

> 	Jinak nastesti se zmeny v XFree86 temer nedotkly mych patchu
> pro praci na druhe hlave, takze i s temito XFree mi funguje dvouhlava
> konfigurace (2 klavesnice, 2 mysi, 2 graficke karty, 2 monitory, 2 uzivatele).

Kdyz uz jste toto zminil, mohl by jste prosim blize popsat konfiguraci v
XF86config a treba i rici, kde se nachazi onen patch?

Predpokladam, ze 1. mys a 1. klavesnice muze byt PS/2 a 2. mys a 2.
klavesnice pak je USB...

Jak resite textovou konzole? Druha "hlava" je asi jen graficka, ne?

Zejmena toto by se mi hodila na mem domacim pocitaci, ktery si myslim, ze
neni plne vyuzit a kupovat druhy pro druheho uzivatele (bracha) zatim
nevidim jako nutnost.

Moc dekuji.

Petra Krenkova