Cestina v XFree86 4.3 (4.2.99 nebo co)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Únor 6 16:31:50 CET 2003

Petra Krenkova wrote:
: Dobry den,
:
: >
: > 	Jinak nastesti se zmeny v XFree86 temer nedotkly mych patchu
: > pro praci na druhe hlave, takze i s temito XFree mi funguje dvouhlava
: > konfigurace (2 klavesnice, 2 mysi, 2 graficke karty, 2 monitory, 2 uzivatele).
:
: Kdyz uz jste toto zminil, mohl by jste prosim blize popsat konfiguraci v
: XF86config a treba i rici, kde se nachazi onen patch?
:
	Uz to tady nekolikrat slo, podivejte se do archivu. Je tam i odkaz
na nejakeho cloveka (tusim z Brazilie), ktery to udrzuje vcetne binarek
X serveru. Pripadne muzu poslat/vystavit patch na XFree86 4.2.99.3
z RedHat Phoebe.

: Predpokladam, ze 1. mys a 1. klavesnice muze byt PS/2 a 2. mys a 2.
: klavesnice pak je USB...
:
	Jo.

: Jak resite textovou konzole? Druha "hlava" je asi jen graficka, ne?
:
	Ja pouzivam oboje jen v grafice. Mam pocit, ze kdyz se na "primarni"
hlave prepnu na konzolu, tak to i sekundarni X server vyhodnoti jakoze
nema byt aktivni a zatuhne do doby, nez se prepnu zpatky. Navic se mi
nejak rozdrbou fonty na konzole, takze to neni uplne ono. Konzolu ale
doma nepouzivam, takze nemam nejak motivaci to resit.

: Zejmena toto by se mi hodila na mem domacim pocitaci, ktery si myslim, ze
: neni plne vyuzit a kupovat druhy pro druheho uzivatele (bracha) zatim
: nevidim jako nutnost.

	Jo. Navic pokud to je ryze workstation, tak stejne jeden uzivatel
nevyuzije procesor na 100% porad, cili nam se to tvari temer stejne,
jako kdybychom kazdy meli svoji stanici.

	Jediny problem je xscreensaver - je potreba vyklikat v nastaveni
takove rezimy, ktere prilis nevytizi prislusny X server (typicky OpenGL
nebo slozite animace).

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|