SB Live 5.1! a AC3

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Čtvrtek Únor 6 13:06:29 CET 2003

Milos wrote:

> Popularni tematem urcite ale i autor priznava cituji "Zatím jsem
> nezprovoznil přehrávání formátu AC3" - coz je prave vec, ktera me zajima.

No ja hrat digitalne AC3 muzu - ale je k tomu zapotrebi
nejaka aparatura - ten   ac3dec ktery zminujete je totiz
minen tak ze  prenasi data digitalne az do prislusneho
strojku (v mem pripade to byla Yamaha)  a ta uz rozsvisti
logy Dolby Digital a hraje jak vino...

Co chcete asi vy je neco zcela jineho - vy proste potrebuje
rozdekodovat AC3 v pocitaci a prenasi 5+1 kanalu do bednicek -
protoze AC3 je paketovy format a na jeho prenos staci
1 stineny drat :)  - pokud by bednicky mely dekoder
DolbyDigital tak by na sobe mely digitalni vstup (cinch
pripadne optiku) a neotravovaly by uzivatel s 6-ti jacky :)

Na rozkodovani do 6-ti kanul by liba52  mela bohate stacit
a myslim ze v mplayeru je i kod ktery techto
6 kanala rozjede do /dev/dsp /dev/dsp1 /dev/dsp2
(teda nevim ted presne jak moc je SBLive5+1 podporovana -
ja mam jen klasickou starou 4kanalovku - tam mam /dev/dsp
a /dev/dsp1)

--
  .''`.    Zdenek Kabelac  kabi@{debian.org, users.sf.net, fi.muni.cz}
 : :' :          Debian GNU/Linux maintainer - www.debian.{org,cz}