PROBLEM: KDE shazuje X-Windows. Oprava dotazu! + Dodatky...

Čtvrtek Únor 6 14:55:09 CET 2003

On Thu, 6 Feb 2003, Matous Jan Fialka wrote:

> Velice me tesi, ze jste mi odepsal, ale metoda pokus-omyl se mi
> zda jako nejmene vhodna. Nejak v tuto methodu totiz nemam dostatecou duveru
> a uz z principu ji nevyuzivam. Jiste, reseni se tak nalezt asi da,
> ale problem teto methody je ten, ze clovek muze "omylem" neco zkazit.
> Proti "pokusum" ovsem nemam vubec nic :)
> Nejaky jiny napad?

Muzete samozrejme vzit debugger ci jiny ladici nastroj, napichnout se na X
server a sledovat, jak havaruje. Ovsem dovolil jsem si predpokladat, ze
nekdo, kdo takove veci umi, by to udelal a neptal by se v konferenci, co
ma delat. ;)