Cestina v XFree86 4.3 (4.2.99 nebo co)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Únor 6 16:27:43 CET 2003

Pavel Lisy wrote:
: Nevim, jestli to pomuze, ale v RH od verze tusim 7.3 je dostatecne novy
: balicek gswitchit, ktery staci dat jako aplet do panelu a nastavit si
: jakoukoliv klavesnici, staci to naklikat.
:
: Ja to resim tak, ze do X dam pouze us, a pomoci gswitchit si prepnu na
: cestinu, v pripade potreby. Od vyse zminovane verze to umi prepinat i
: pomoci dvou shiftu. Navic tam asi pujde dat klavesnic vic, ...

	Umi to i prepinat docasne pomoci AltGR? Tohle dost casto potrebuju,
zejmena pokud pisu TeX nebo HTML.

	Od tech novych map v XFree86 4.3(pre) si slibuji, ze to konecne
bude systemove reseni. Jinak nahradit /usr/lib/X11/xkb za podstrom
z XFree86 4.2 by asi taky pomohlo, ale to nechci delat.

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|