Cestina v XFree86 4.3 (4.2.99 nebo co)

David Lukastik david.lukastik na svkuh.cz
Čtvrtek Únor 6 12:08:02 CET 2003

On Čt, 2003-02-06 at 11:59, Pavel Lisy wrote:

> Ja to resim tak, ze do X dam pouze us, a pomoci gswitchit si prepnu na
> cestinu, v pripade potreby. Od vyse zminovane verze to umi prepinat i
> pomoci dvou shiftu. Navic tam asi pujde dat klavesnic vic, ...
>
> Pavel

Ten programek je sice hezky, ale jakmile ho spustim, automaticky blokuje
jakekoliv klavesove zkratky. :o(( Jako kdyby pridaval ke stisku klavesy
jeste neco dalsiho. Chova se to podobne, jako kdyz se zablokuje Alt,
Shift nebo Ctrl na klavesnici.

Zatim jsem to podrobne nezkoumal, proc to tak dela.

Setkal se s tim nekdo? -- Vyzkouseno na RH 8.0 a RH Phoebe.

Davadu