spojeni pomoci dvou modemu

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pátek Únor 7 13:09:08 CET 2003

On Pá, 2003-02-07 at 12:13, Vasek Porod wrote:
> Omlouvam se, pokud kladu jiz resenou otazku, ale nestiham prohledat
> archiv.
> Potrebuji komunikovat mezi dvema pocitaci s linuxem, u kazdehos je
> modem. Nakonfigurovat jeden, aby vytacel, to snad svedu. Ale potrebuju
> poradit co udelat, aby ten druhy modem ten hovor prijal a zacali si
> spolu povidat. Staci mi tip, co si mam precist.

nainstalovat balik mgetty, mozna ho posleze nakonfigurovat lip,
ale prakticky chodi rovnou
a do /etc/inittab pridat:

m:345:respawn:/sbin/mgetty ttyS0

on uz pak reaguje na RING od modemu
a dostanete login:

pokud mezi nimi chcete rovnou sitove spojeni,
potrebujete navic na obou pppd (byva to balik ppp),

pokud mezi nimi chcete prave jen vymenu mailu,
povazuji za nejsikovnejsi uucp

ivo