Kernel 2.5.x + modules + terminal.

brandon na www.flamingo.cz brandon na www.flamingo.cz
Sobota Únor 8 14:47:26 CET 2003

Dobry den.
Zkousel jsem vyvoje ajdro 2.5.59.
docela mile me prekvapilo rychlosti, ale narazil jsem a par neprijemnych malickosti:(
1. kdyz neco oznacim v jadre jako modul tak mi nejde nahrat (nove modutils mam), mod modprobe -a modul nebo insmod modul mi cele PC zatuhne:(
  vim, ze vyvojova jadra blbnou, ale tyhlu chybu jsem nikde nenasel ... zrejme neco delam blbe ja:(
2. kdyz se z terminalu(jedno jakeho, zkousel jsem xterm, kterm, xcosole) pripojim pres SSH na jakykoliv jiny pocitac, terminal po cca 20s zatuhne a uz se nerozbehne:(
Pokud by nekdo vedel ci nasmeroval...predem moc dekuji.
Pekny vikend vsem ....
				Brandon

--
S pozdravem Lubos "Brandon" Matejka