Kernel 2.5.x + modules + terminal.

Vaclav Lorenc xlorenc1 na fi.muni.cz
Sobota Únor 8 17:31:54 CET 2003

On Sat, 8 Feb 2003 13:48:14 +0000 (UTC), brandon na www.flamingo.cz wrote:
>Dobry den.
>Zkousel jsem vyvoje ajdro 2.5.59. docela mile me prekvapilo rychlosti,
>ale narazil jsem a par neprijemnych malickosti:(
>1. kdyz neco oznacim v jadre jako modul tak mi nejde nahrat (nove
>modutils mam), mod modprobe -a modul nebo insmod modul mi cele PC
>zatuhne:( vim, ze vyvojova jadra blbnou, ale tyhlu chybu jsem nikde
>nenasel ... zrejme neco delam blbe ja:(

Také jsem zkoušel nové jádro a mám dojem, že použití nových modutils
ještě není zárukou, že vám ty moduly půjdou nahrát -- ne všechny moduly
jsou pro nové jádro připraveny. Zkušenost mám takovou, že něco nahrát
jde a funguje, něco nahrát nejde. Zatím je lepší moduly nepoužívat...

--
Vaclav Lorenc
http://www.fi.muni.cz/~xlorenc1