cteni z cd vyřešeno

milan_kucera na notesnet.cz milan_kucera na notesnet.cz
Sobota Únor 8 17:23:08 CET 2003

Diky už to funguje přeci jen u Mandrake 9.0 bylo potřeba nahrát novou
aktualizaci kernelu s opravou supermounf.

Cau,

On Fri, Feb 07, 2003 at 03:19:12PM +0100, milan_kucera na notesnet.cz wrote:

> Mám maličky problém a dotaz.
>  Stáva se mi že pokud vložím CD a přistoupím na něj např přes příkaz cd
> mnt/cdrom a nechám si zobrazit přes příkar la nebo ls soubory, ukaží se
mi
> ovšem pokud například za dvacet sekund chci soubor nějaký otevřit t aniž
> bych cokoliv dělal na tom CD nebo vůbec na tom PC nedostanu se už na ty
> dokumenty.

             Ja teraz skusam supermount (ale na Debiane ;) a taketo
problemy
nemam. Nie je chybne CD? Alebo skus upgrade kernelu, mozno to bol bug a uz
je opraveny...

bye,
c.

TIP: Konference o UNIXu obecne: munix-l na listserv na muni.cz