Linux update / automatické aktualizace

Petr Ruzicka ruzickap na volny.cz
Sobota Únor 8 22:50:14 CET 2003

Dobry den.
Neco takoveho ma i RedHat. To mate pravdu. Pro jeden pocitac je to
zdarma pro vice si musite neco priplatit (jestli se nemylim).
Vse je na adrese: https://rhn.redhat.com/, kde si po bezplatne
registraci muzete zaregistrovat vas storoj s Redhatem a pote si nechavat
poslat emailem info o novych aktualnich baliccich. Pry jde i
automaticka instalace techo balicku, ale to jsem nikdy nedelal. Nastroj
pouzivany pro tuto aktualizaci se jmenuje up2date. Dobre je to vyreseno
v RedHat 8.0, kde primo vydite jako ve WIN, jestli mate system aktualni
nebo ne (pomoci ikonky :-))).
Dalsi reseni je program apt-get, prevzany z Debianu, kterym se
daji take ziskavat aktualni balicky. Ma vyhodu v tom, ze nemusite
aktualizovat svuj system pouze od RedHatu (coz tedy vetsinou staci), ale
i z ostatnich zdroju jako freshrpms.net a dalsi... Ja jsem si ho stahl
z: http://apt.freshrpms.net/.