Wvdial se připojí, ale modem se po chvíli odpojí

Zdenek Masek mail na sediss.com
Pondělí Únor 10 16:25:48 CET 2003

Na RedHatu 7.0 CZ (ale bez instalovaných CZ doplňků) v textovém režimu s
externím modemem příkaz wvdial vytočí poskytovatele připojení k internetu,
ten si vyžádá uživatele a heslo, dostane je, potom mi přidělí IP adresu,
wvdial spustí pppd, pak na příkazovém řádku jen bliká podtržítko, na modemu
svítí CD + CH a asi po půl minutě se modem odpojí. Během této doby nelze na
této konzoli nic jiného dělat, na jiných konzolích jsem zkoušel stihnout
ping www.něco.cz nebo ping nějaká-ipadresa, ale nezdařilo se - buď se modem
vždy příliš rychle odpojil, nebo ping neudělal nic, nebo zahlásil že
hostitel není známý. K tomuto PC je ještě funkčně připojený druhý PC s W95,
jejich ethernetové spojení je OK. Linuxové PC má v konečné fázi zajišťovat
dial-up připojení k internetu pro druhý PC.
Můžete mi pomoci?

Zdeněk Mašek