Wvdial se připojí, ale modem se po chvíli odpojí

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pondělí Únor 10 19:46:26 CET 2003

Zdenek Masek wrote:

>Na RedHatu 7.0 CZ (ale bez instalovaných CZ doplňků) v textovém režimu s
>externím modemem příkaz wvdial vytočí poskytovatele připojení k internetu,
>ten si vyžádá uživatele a heslo, dostane je, potom mi přidělí IP adresu,
>wvdial spustí pppd, pak na příkazovém řádku jen bliká podtržítko, na modemu
>svítí CD + CH a asi po půl minutě se modem odpojí. Během této doby nelze na
>této konzoli nic jiného dělat, na jiných konzolích jsem zkoušel stihnout
>ping www.něco.cz nebo ping nějaká-ipadresa, ale nezdařilo se - buď se modem
> [...]
Pridat volby "defaultroute" a "replacedefaultroute" do
souboru /etc/ppp/options?

Predpokladam, ze odpojeni nastava v okamziku, kdy se
overuje dostupnost DNS apod. Overeni selze, protoze
mate asi defaulroutu do mistni site? Tedy zkuste prikaz
"route" behem te chvilky.

OldFrog.