Jak očůrat freemaily pomocí mutt a sendmail?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pondělí Únor 10 16:27:24 CET 2003

Dobrý den všem,

jelikož mi dnes jeden mail (není to výjimka) putovat z Quick na Tiscali 4
hodiny, přijal jsem jasné rozhodnutí: musím to nějak vyřešit.

Můj partner je připojen na TISCALI pevným okruhem a teď maily putují tedy
mezi Quick a TISCALI, kde mám já free mailovou schránku (na Quicku).

Chci v rámci jednoho připojení Quick číst svou standardní schránku
martinkamin na quick.cz a posílat maily do/z internetu přes Quick, ale maily
pro/z domény XXX.cz (připojenou k TISCALI) chci řešit pouze přes svůj nový
účet a schránku martinkamin na tiscali.cz - aby cesta byla kratší.

Problém vidím v tom, že pokud mám v hlavičce From jinou doménu než quick.cz,
SMTP server Quicku mě vyhodí, proto si nemohu natvrdo nastavit From v
mutt...

Zkuste mě prosím někdo poslat správným směrem. Mám SuSE 8.0 a používám
sendmail a fetchmail. Uff snad jsem cíl definoval správně :)

Martin Kamín
--
Ing. Martin Kamín
Mobile: +420 608 967 165, Tel./fax: +420 566 677 340