Jak očůrat freemaily pomocí mutt a sendmail?

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Únor 10 19:15:26 CET 2003

   From: Martin Kamín ZULU <martinkamin na quick.cz>
   Date: Mon, 10 Feb 2003 16:27:24 +0100

Ahoj Martine,

   > Problém vidím v tom, že pokud mám v hlavičce From jinou doménu než
   > quick.cz, SMTP server Quicku mě vyhodí, proto si nemohu natvrdo
   > nastavit From v mutt...

tohle zcela jistě není problém (nepředpokládám, že by srávci poštovních
serverů byli až tak naivní). SMTP servery poskytovatelů přijímají poštu
většinou pouze od "svých" dialupů a tedy pokud jsi připojen přes Quick,
odmítne od Tebe přijmout poštu Tiscali a naopak.
--
Pavel Janík

Using my brand-new crystal oops decoder ball, I'm thinking this patch
should solve this issue :-)
                  -- Jens Axboe just solved un-ksymoops'ed OOPS